Windows ရဲ႕က်န္းမာေရးကို ကိုယ္တိုင္စစ္ေဆးေျဖရွင္းနည္း




ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ကြန္ျပဴတာေတြကို ေန႔စဥ္သံုးစြဲေနရင္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ကြန္ျပဴတာေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔မသိလိုက္တဲ့ Error ေတြ တစ္ေန႔တစ္ျခား မ်ားျပားလာတတ္ပါတယ္ ..
System နဲ႔မဆိုင္တဲ့ Error ေတြဆိုရင္ Window အတြက္ ျပႆနာမရွိေပမယ့္ .. Windows နဲ႔ဆိုင္တဲ့ Error ေတြဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္ဆံုးမွာ Windows ျပဳတ္က်တာမ်ိဳး .. ကၽြန္ေတာ္တို႔သိမ္းဆည္းထားတဲ့ Data ေတြ ဆံုး႐ႈံးရတာမ်ိဳးေတြကို မထင္မွတ္ပဲ ႀကံဳေတြ႕ရတတ္ပါတယ္ ..
ကၽြန္ေတာ္အခု မွ်ေ၀ေပးမယ့္နည္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Windows ထဲမွာရွိေနတဲ့ Windows ဆိုင္ Error ေတြကို အလြယ္ကူဆံုး ေျဖရွင္းလို႔ရမယ့္ နည္းေလးတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္ ..
ဒီနည္းကိုသံုးမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ျပဳျပင္မယ့္ Windows နဲ႔ တူညီတဲ့ Windows driver ေခြေလးတစ္ေခြေတာ့ အဆင္သင့္ ရွိထားရပါမယ္ ..

အဆင့္(၁) Windows ရဲ႕ Run ကိုေခၚလိုက္ပါ .. ( Window အမ်ိဳးအစားေပၚမူတည္ၿပီး Run Box ေခၚတာ ကြဲျပားပါတယ္ .. Windows 7 မွာေတာ့ Start ကိုႏွိပ္လိုက္တာနဲ႔ Run Box ေပၚလာမွာျဖစ္ပါတယ္ .. က်န္တဲ့ Windows ေတြကိုေတာ့ ကီးဘုဒ္ေပၚမွာရွိတဲ့ Window Logo ကီးေလးနဲ႔ R ကီးေလးကို တြဲႏွိပ္ေပးရင္ Run Box ေပၚလာမွာျဖစ္ပါတယ္ ..)
အဆင့္(၂) Run Box ထဲမွာ sfc /scannow လို႔႐ိုက္ထည့္ၿပီး Enter ေခါက္ေပးလိုက္ပါ ( sfc နဲ႔ / ၾကားမွာ Space bar တစ္ခ်က္ျခားေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္)
အဆင့္(၃) အဲဒီလို႐ိုက္ထည့္ၿပီး Enter ေခါက္လိုက္ၿပီဆိုရင္ Command Prompt ေလးတက္လာၿပီး သူ႕အလိုလို Window Error ေတြကို စစ္ေဆးေနပါလိမ့္မယ္ .. စစ္ေဆးမႈ 100% ျဖစ္သြားတဲ့အခါ Windows မွာ Error ရွိေနရင္ Box တစ္ခုတက္လာပါလိမ့္မယ္ .. အဲဒီအခါ CD/DVD drive ထဲကို Windows Driver ေခြကိုထည့္ေပးၿပီး Retry ဆိုတဲ့ Tab ေလးကိုႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ .. အဲဒီအခါ Windows မွာလိုအပ္ေနတဲ့ ဖိုင္ေတြကို ကူးယူၿပီး Error တက္ေနတဲ့ဖိုင္ေတြကိုလည္း သူ႕အလိုလို အစားထိုးေပးသြားပါလိမ့္မယ္ ..
ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ Restart ခ်ေပးၿပီးတဲ့အခါ .. ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Windows ဟာ Error ကင္းကင္းနဲ႔ ဆက္လက္ၿပီး Run ေနႏိုင္တာကိုေတြ႕ရမွာျဖစ္ပါတယ္ ..

No comments:

Post a Comment